Marketing, promocja, reklama Usługi Witryny internetowe

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Czym wyróżnia się dobra agencja SEO - poszerz swoje wiadomości!

Kiedy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, zapewne z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć dobrą agencję SEO? Należy skorzystać z sugestii ekspertów, a najlepiej samego Google.

Jak wybrać rzetelną firmę SEO? Google przygotowało o tym film

Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor usług SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozwija się właściwie wyłącznie za sprawą Google. Pomimo istnienia innych opcji, jak przykładowo DuckDuckGo, Yahoo bądź Baidu, wciąż kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w internecie, powinien pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, przeważnie jest to niemożliwe bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest nowością, i zamieściło krótki instruktaż, jak znaleźć dobrą agencję SEO.

Czym według Google wyróżnia się dobra agencja SEO?

Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w kolejnych punktach tłumaczy, jak rozpoznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony,
  • zdolność estymacji czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • stała kontrola stanu strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone frazy.

Pracownica firmy Google akcentuje także, iż dobra agencja SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, często dającym widoczne efekty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.