Pozycjonowanie stron – przyszłość marketingu w internecie
Potrzebujesz więcej informacji o tworzeniu i pozycjonowaniu stron internetowych? Doskonale trafiłeś! Wejdź na http://bit.ly/2ePYBwr
Pozycjonowanie to szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności stron w organicznych (to znaczy w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia dochodów firmy. Dodatkową zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności brandu, usługi bądź produktu.
Google klasyfikuje każdą witrynę www na podstawie plus minus 200 różnorodnych faktorów. Rezultat tej diagnozy decyduje o tym, na którym miejscu strona albo jej podstrona wyświetli się internaucie w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za główne czynniki rankingowe profesjonaliści ds. SEO uznają m.in. PageSpeed, jakość contentu, a takżelinkowanie (on-site oraz off-site).
Wyszukując w wyszukiwarce Google jakąś frazę, internauta otrzymuje listę stron, które algorytm ocenił jako najdokładniej odpowiadające na szukane hasło. Jakie strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania na topowych pozycjach? Przede wszystkim te, których treść jest bardzo rozbudowana i dobrze wypełniona właściwymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma też poprawnie zoptymalizowany kod HTML, prędkość ładowania się witryny (zarówno w wersji na komputer, jak i urządzeniach przenośnych), a także liczba linków przychodzących do naszej witryny.
Czy warto przekazać pozycjonowanie i optymalizację sklepu lub strony www zewnętrznemu podmiotowi?
Algorytm Google cyklicznie ulega zmianom, dlatego warto zlecić pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych profesjonalistom. Słusznym wyborem jest agencja SEO, która posiada wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od SEO, ale także kodowania i marketingu internetowego. Powierzając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne działania, które również rozwiną firmę.
Pozycjonowanie sklepów i stron www w Google – usługa pozwalająca dotrzeć do większej grupy odbiorców klientów
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do administratorów stron www, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż produktów albo usług firmy. Decydując się własna działalność nierozważnie jest w XXI w. nie posiadać własnej strony firmowej bądź ją utworzyć, jednak zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznes to ciągła rywalizacja o dotarcie do kolejnych klientów. Wedle badań aż 97% osób sprawdza w internecie informacje o lokalnych usługach, co klarownie wskazuje do jak szerokiej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu w Top10 wyników wyszukiwania niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, że internauta zdecyduje się na naszą ofertę.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]