Jeżeli chcesz zamówić audyt sklepu internetowego, zajrzyj na https://seo4.net/audyt-stron-internetowych/.
Zgodnie z internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN audyt to sprawdzenie przedsiębiorstwa, firmy bądź spółki pod kątem licznych aspektów, m.in organizacyjnych i finansowych, jak również oszacowanie możliwości dalszego rozwoju. Co, biorąc powyższe pod uwagę, oznacza więc audyt SEO? Jest to drobiazgowa analiza strony www, sprawdzająca przeróżne jej elementy, jak kod strony, strukturę nagłówków, metadane, prędkość wczytywania się strony i wiele mniej i bardziej znaczących aspektów. Oprócz samego zestawienia nieprawidłowości oraz błędów, w rzetelnym audycie SEO muszą znaleźć się również wytyczne co do rozwiązania wymienionych problemów.
Audyt SEO analizuje stronę internetową pod względem dostępności, zawartości strony, zgodności ze normami W3C, a także poprawności kodu. Prócz tego sprawdzane jest też, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek internetowych. Krótko mówiąc, audyt SEO zamawia się w agencji, by wykazała ona wszelkie nieprawidłowości na stronie oraz – co kluczowe – zaproponowała działania, które pomogą je naprawić.
Oznaki, iż czas zamówić audyt SEO
W sieci można znaleźć wiele stron i narzędzi, dzięki którym można natychmiast i bez opłat przeprowadzić audyt SEO strony internetowej. Plusy tej opcji? Szybkość i cena. Argumenty przeciw? Całe mnóstwo. Okrojone dema bądź też bezpłatne narzędzia z niewielką paletą funkcji, są niedoskonałe. Jeżeli już odkryją jakieś nieprawidłowości na stronie, to najczęściej nie wszystkie. Sporo błędów (np. w kodzie) spostrzec można tylko podczas analizy wykonanej przez człowieka, a nie oprogramowanie.
Na audyt SEO realizowany przez agencję należy zaczekać przeważnie od kilku dni do mniej więcej 30 dni. Czas na przekazanie dokumentu powinien zostać wyznaczony w umowie zawartej z agencją, która zadeklarowała, iż go zrealizuje. Taki audyt pozwoli wykryć wszelkie kluczowe problemy ukryte w witrynie. Jeśli strona była utworzona na bezpłatnym szablonie albo na platformie typu Magento czy Shoper, to elementów do naprawienia może być cała masa. Gdy witryna wolno się wczytuje i ma właściwie zerową widoczność na najistotniejsze dla klienta frazy, to również są to oznaki, iż zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu będzie trafnym rozwiązaniem.
Audyt SEO – co ujawni, jeśli będzie zrealizowany dobrze
Rzetelnie zrealizowany audyt SEO może obnażyć masę wad strony, m.in:
- brak albo niewłaściwa integracja z narzędziami Google (np. Google Analytics),
- przyczyny niskiej widoczności witryny na słowa kluczowe,
- faktyczna liczba zaindeksowanych podstron,
- problemy z dostępem do witryny dla robotów,
- jakość kodu witryny,
- nieprawidłowości w hierarchii nagłówków,
- niska jakość zawartości strony,
- brak tłumaczeń wersji językowych strony,
- brak metadanych,
- błędy strony w wersji na komórki, np. zbyt wolne ładowanie się różnych elementów,
- brak lub źle wypełniona wizytówka Google Moja Firma,
- niska prędkość wczytywania się witryny w wersji na urządzenia mobilne oraz na komputer
.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]